Cílem rezervačního systému (RS) je zjednodušit rezervace a platby otevřených lekcí, kurzů, workshopů všem, kteří chtějí využívat naše služby. Díky RS si můžete aktivity sami rezervovat nebo rušit. Účast na všech akcích pořádaných BabYoga s.r.o., není bez předchozí rezervace možná.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

  1. Základní informace
    1. Tyto všeobecné́ obchodní podmínky lekcí a kurzů („VOP“) se vztahují na lekce a kurzy jógy pro rodiče s dětmi, které organizuje BabYoga s.r.o., Na Mlejnku 32/968, 147 00  Praha 4, identifikační číslo: 06710662, zastoupená Lenkou Gajdoštíkovou, jednatelkou (dále jen „provozovatel“ nebo „prodávající“), poskytuje druhé smluvní straně (dále jen „Klient či účastník“) služby cvičení jógy a souvisejících činností (dále jen „Služba“) a upravují vzájemná práva a povinnosti, a to na základě smlouvy, která je uzavřena v souladu s těmito Podmínkami a která se řídí těmito Podmínkami a Provozním řádem (dále jen „Smlouva“).

1.1.1. „Ceníkem“ se rozumí ceník dostupný na webových stránkách (ZDE) u jednotlivých kategorií kurzu.

1.1.2. „Uživatelskou zónou“ se rozumí webová stránka rezervačního systému BabYogy: ZDE

1.1.3. „Provozní řád“ je souhrn pravidel chování v rámci prostor, kde kurzy a lekce probíhají, který je k dispozici na webových stránkách BabYogy ZDE.

1.1.4. „Registrace“ je úkon, kdy si Klient vytvoří online v rezervačním systému Uživatelský účet. Informacemi, jež jsou během registrace zaznamenávány, jsou: jméno, příjmení, telefon a e-mailová adresa uživatele, jméno a datum narození dítěte.

1.1.5. „Uživatelský účet“ je individuální účet Klienta evidovaný v Uživatelské zóně na základě provedené Registrace v rezervační systému BabYogy (https://babyoga.isportsystem.cz)

1.1.6. „Otevřená lekce jógy“ je lekce vedená lektorem realizovaná ve smluvních prostorech v souladu s rozvrhem zveřejněným na webových stránkách BabYogy.

1.1.7.,, Kurz” jsou ucelené specificky na sebe navazující lekce vedené lektorem s delší dobou trvání, opakující se zpravidla 1x týdně.

1.1.8. „Workshop“ je specifická lekce cvičení rodičů s dětmi nebo jógy vedená lektorem standardně jiná než obvyklá lekce kurzu.

1.1.9. „Službami“ se myslí obecné pojmenování otevřených lekcí jógy, kurzy a workshopy.

1.1.10. Každý Klient je povinen se seznámit s těmito Podmínkami. Klient svou Registrací souhlasí s Obchodními podmínkami i Provozním řádem BabYogy.

    1. Cílem lekcí a kurzů je vytvoření podmínek a zabezpečení vedení lekce, workshopu či kurzu způsobilou osobou (dále jen „instruktor“), aby účastníci lekcí a kurzů zábavnou formou a přirozenou stimulací podpořili rozvoj dětí, prohloubit přirozené pouto mezi rodičema zároveň umožnit dítěti i mamince poznávat možnosti vlastního těla. Provozovatel negarantuje, že každý účastník lekce nebo kurzu po jeho absolvování dosáhne určité výkonnostní úrovně, kterou by účastník mohl očekávat.

    1. Smlouva mezi provozovatelem a účastníkem lekce nebo kurzu vzniká okamžikem, kdy se účastník způsobem podle části 2 těchto VOP závazně přihlásí na lekci nebo kurz. Od tohoto okamžiku se provozovatel zavazuje, za podmínek uvedených v těchto VOP, umožnit účastníkovi služeb zúčastnit se jim zvolených služeb a zabezpečit jejich odborné vedení. Účastník se zavazuje zaplatit provozovateli poplatek za služby ve výši a způsobem podle části 3 těchto VOP, postupovat podle těchto VOP a v průběhu lekce, workshopu nebo kurzu se řídit pokyny provozovatele a instruktora.

    1. Pro účely těchto VOP se pojmem „účastník“, „kupující“ nebo „Vámi“ rozumí, podle okolností, (i) účastník služeb, pokud jde o osobu plně způsobilou pro právní úkony, (ii) dítě, které se účastní lekce nebo kurzu a jeho zákonného zástupce v ostatních případech.

    1. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit služby od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání služeb v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

    1. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

    1. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

    1. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Prodávající se zavazuje zveřejnit nové znění VOP na internetových stránkách www.babyoga.cz. Nové znění VOP je platné datem zveřejnění, pokud v nich není uveden jiný datum účinnosti.

2. Přihlašování na jednotlivé lekce, přihlašování do kurzu

2.1. Aktuální nabídka jednotlivých služeb je dostupná na internetových stránkách www.babyoga.cz (dále jen „internetové stránky“). Na internetových stránkách je uveden také popis jednotlivých služeb. U kurzů je uvedena také délka trvání, dny kdy se kurzy nekonají a počet možných náhrad v případě řádné omluvy.

2.2. Zájemce o kurz si může vybrat z nabídky provozovatele kteroukoliv službu, do kterého jeho dítě zapadá věkově či dovednostně. Je důležité, abyste si pozorně přečetli popis lekce či kurzu a informace, pro koho je daná lekce či kurz určena. Závazným přihlášením se na lekci či kurz, účastník potvrzuje, že mu je znám jeho zdravotní stav a tento považuje za vhodný pro účast na zvolené lekci nebo kurzu a zároveň, že mu nejsou známy jiné skutečnosti, které by omezovali nebo by mohli účastníka omezovat v účasti na lekci nebo kurzu.

2.3. Pokud provozovatel nebo instruktor dané lekce nebo kurzu zjistí, že jste si zvolili lekci nebo kurz, který neodpovídá Vašim schopnostem či zdravotnímu stavu, si provozovatel vyhrazuje právo přeřadit Vás na jiný, pro Vás vhodný kurz nebo pokud s přeřazením nebudete souhlasit ukončit Vaši účast na dané lekci nebo kurzu; storno podmínky podle těchto VOP tím nejsou dotčeny.

2.4. Na jednotlivé nabízené služby je možné přihlásit se především prostřednictvím online rezervačního systému https://babyoga.isportsystem.cz , který je dostupný prostřednictvím internetových stránek www.babyoga.cz. V rezervačním systému si můžete vybrat (a) typ lekce nebo kurzu, (b) studio, ve kterém zvolená služba probíhá.

2.4.1. Na základě registrace kupujícího provedené na internetových stránkách může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní (dále jen „uživatelský účet“). Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět přihlašování na jednotlivé služby, úhradu kurzovného a správu rezervací (omluvy, náhrady).

2.4.2. Při registraci na internetových stránkách a při objednávání služeb je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží a služeb jsou prodávajícím považovány za správné.

2.4.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.4.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 180 dní nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.4.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

2.5. Při vyplnění elektronické přihlášky do kurzu nebo při přihlašování na jednotlivé lekce postupujte podle pokynů v rezervačním systému. Před odesláním přihlášky do služeb provozovatele se seznamte s těmito VOP. Odesláním rezervace s všeobecnými podmínkami souhlasíte a Vaše přihláška se stává závaznou.

2.6. Prosím, vezměte na vědomí, že přihlášení do služeb organizovaných provozovatelem je možné pouze prostřednictvím na to určeného rezervačního systému dle bodu 2.4 těchto VOP. Jiný způsob registrace do služeb provozovatel nepřijímá. Přihlášením do kurzu si zajistíte místo na všech výukových lekcích daného kurzu nebo dalších akcí provozovatele.

2.6.1. Vytvořením rezervace v rezervačním systému si účastník zajistí místo na jedné lekci. 

2.6.2. Přihlášením se do kurzu si účastník zajistí místo na všech kurzových lekcích. 

2.6.3. Pokud se účastník nedostaví na lekci, na kterou je přihlášen bez řádné omluvy viz bod 4 (ať se jedná o kurzovou lekci nebo rezervaci jedné lekce), vyhrazuje si provozovatel právo rezervaci stornovat s penalizací a místo na dané lekci nabídnout jinému zájemci. V takovém případě se má za to, že se účastník lekce nezúčastnil a nemá nárok na náhradu kurzové lekce ani vrácení poplatku za rezervaci jedné lekce.

3. Poplatek za jednotlivé lekce a kurz. Storno podmínky

3.1. Aktuální ceník služeb v nabídce provozovatele

3.1.1. je dostupný na internetových stránkách www.babyoga.cz u nabídky jednotlivých služeb v dané kategorii. Ceny služeb zjistíte také prostřednictvím zmíněného rezervačního systému. Poplatek za službu zahrnuje vstup do provozovny, využití sociálního zařízení, využití šatny a šatních skříněk, odborné vedení služeb, použití pomůcek pro cvičení po dobu trvání kterékoliv lekce.

3.2. Kurzy – poplatky a storno podmínky

3.2.1. Okamžikem odeslání závazné přihlášky do kurzu se účastník zavazuje zaplatit provozovateli cenu zvoleného kurzu. Pokud se na kurz přihlašujete prostřednictvím rezervačního systému podle bodu 2.4. těchto VOP, budete automaticky přesměrováni na platební bránu, prostřednictvím které můžete uhradit poplatek za Vámi zvolený kurz.

3.2.2. Až okamžikem úhrady poplatku za kurz má kupující právo účasti na zvoleném kurzu. Provozovatel má právo neumožnit účast na kurzu, resp. vyučovací hodině kurzu, účastníkovi, který řádně neuhradil (nejpozději 7 dnů) před začátkem kurzu , resp. dané vyučovací hodiny kurzu, poplatek za kurz. Po úhradě poplatku za zvolený kurz obdrží kupující emailovou zprávu s potvrzením o úspěšném provedení úhrady za zvolený kurz a fakturu. V případě platby převodem na účet se provedením úhrady rozumí připsání dané částky na bankovní účet provozovatele.

3.2.3. Účastník kurzu může vypovědět smlouvu uzavřenou podle těchto VOP, pokud mu jeho dlouhodobý zdravotní stav nebo zdravotní stav dítěte podložený lékařskou zprávou neumožňuje účast na kurzu. V takovém případě je účastník povinen písemně (včetně emailu) oznámit provozovateli ukončení své účasti na kurzu, přičemž platí následující storno podmínky:

3.2.3.1. pokud účastník doručí provozovateli písemné oznámení o ukončení své účasti v kurzu:

3.2.4. Účastník má nárok na vrácení poplatku za kurz nebo jeho alikvotní část v případě, kdy se nemůže kurzu nebo jednotlivé lekce zúčastnit z důvodů, které prokazatelně zavinil výhradně provozovatel (s výjimkou nemoci). 

3.2.5. V případě zásahu vyšší moci, kdy neproběhnutí kurzů není zaviněno provozovatel ani účastníkem, budou služby nahrazovány formou předtočených online lekcí (obsahem lekce je sestava pro maminky po porodu, sestava pro vhodnou kategorii dítěte, relaxace či pránajáma), které budou účastníkovi k dispozici po celou dobu trvání jeho kurzu.

 

3.3. Jednotlivé lekce/ workshopy, jejich úhrada a storno podmínky

3.3.1. pokud si zákazník vytvoří rezervaci na jednu lekci, lekce musí být dopředu uhrazena minimálně 7 dnů předem. V případě přihlášení se na lekci méně než 7 dní před jejím konáním je nutné, uhradit lekci obratem a lekce podléhá storno podmínkám viz. bod 3.3.5.

3.3.2. Pokud se zákazník na rezervovanou lekci nedostaví, nemá nárok na náhradu lekce ani na vrácení poplatku za lekci.

3.3.3. Zákazník má nárok na vrácení peněz za uhrazenou lekci v případě, kdy se nemůže lekce zúčastnit z důvodů, které prokazatelně zavinil výhradně provozovatel.

3.3.4. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění (reklamace) se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, §2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

 3.3.5. Pokud účastník doručí provozovateli písemné oznámení o ukončení své účasti na jednorázové lekci či workshopu:

3.3.6. V případě zásahu vyšší moci, kdy neproběhnutí naplánovaného eventu není zaviněno provozovatel ani účastníkem, bude event nahrazen v náhradním termínu.

3.4. Slevy a jejich uplatnění

3.4.1. V případě dvojčat či sourozenců jakožto účastníků služeb BabYogy v současně běžících kurzech, je možno uplatnit “sourozeneckou slevu” dle aktuálního ceníku uvedeného v rezervačním systému BabYogy.

3.4.1.2. V případě nemobilních (tj. zatím nepohyblivých) dvojčat je sleva vyšší a je nutno při rezervaci kurzu aplikovat kód “nemobilní dvojčata”. 

3.4.1.2. V případě mobilních (tj. plazících se, lezoucích či stojících) dvojčat je sleva nižší (jsou již vnímáni samostatně jako 2 účastníci) a je nutno při rezervaci kurzu aplikovat kód “mobilní dvojčata”. 

3.4.1.3. V případě sourozenců přihlášených na dvou současně běžících kurzech BabYogy je nutno při rezervaci kurzu druhého sourozence aplikovat kód “sourozenci”.

3.4.2. Slevy se nesčítají a nejsou uplatnitelné zpětně po uhrazení služeb BabYogy.

4. Omluvy lekcí

4.1. Řádná omluva v průběhu kurzu je přijata, pokud se účastník omluví minimálně 24 hodin předem, a to pouze v rezervačním systému. 

4.1.1. Při omluvení lekce v době kratší než 24 hodin před začátkem lekce již není možné omluvu provést a lekce tím propadá bez nároku na jakoukoliv náhradu.

 4.2. Řádná omluva z workshopu nebo z otevřených lekcí naleznete v sekci 3.3. Jednotlivé lekce/ workshopy, jejich úhrada a storno podmínky v bodě 3.3.5.

5. Náhrady zameškaných kurzových lekcí

5.1. Nahradit je možné pouze ty lekce, ze kterých se účastník kurzu řádně a včas (dle bodu 4.1. těchto VOP) odhlásil (zrušil účast) ve svém uživatelském účtu v rezervačním systému. Po odhlášení z lekce rezervační systém vygeneruje náhradovou lekci, kterou kupující použije na rezervaci v jiném souběžně běžícím kurzu.

5.1.1. Náhrady lze uplatnit formou účasti na lekcích, kam dítě účastníka věkově a dovednostně odpovídá. Navíc klient dostává přístup do bonusové online knihovny BabYogy, kde má k dispozici 2 předtočené on-line lekce BabYogy po dobu trvání jejich kurzů.

5.1.2. Uplatnění náhrad je možné pouze do konce kurzu a není možné je převádět do dalšího kurzu či na workshopy nebo je zpeněžit. V případě, že není na prezenčních lekcích místo náhrada propadá.

6. Práva z vadného plnění (reklamace)

6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění (reklamace) se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy.

6.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že obsah jednotlivých lekcí a kurzů odpovídá popisu, který prodávající uvádí.

6.3. V případě nespokojenosti s kvalitou lekce nebo kurzu je ideální řešit situaci na místě s instruktorem. Pokud řešení nedopadlo podle vašich představ, napište nám na recepce@babyoga.cz a popište, kde nastal problém. Ozveme se co nejdříve to bude možné. Pokud došlo k pochybení na straně provozovatele bude Vám do 7 dnů od uznání reklamace část nebo celá zaplacená částka vrácena.

6.4. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

7. Práva a povinnosti smluvních stran

7.1. Provozovatel se zavazuje zabezpečit odborné vedení služeb prostřednictvím instruktorů. Provozovatel může účastníkům v průběhu vyučovacích hodin zapůjčit pomůcky potřebné nebo vhodné pro cvičení. Účastník je zodpovědný za poškození nebo zničení zapůjčených pomůcek, pokud se s provozovatelem nebo instruktorem nedohodne jinak.

7.2. Provozovatel není zodpovědný za plnoleté účastníky lekcí a ani za společné prostory budovy kde je provozovna ve které kurzy a lekce probíhají umístěna. Ve vztahu k neplnoletým účastníkům lekcí, provozovatel, respektive jím pověřený instruktor, nepřebírá zodpovědnost za nezletilé účastníky lekce v průběhu trvání vyučovací hodiny. Výjimku tvoří pouze Jógahrátky, kde jsou neplnoletí účastníci kurzů bez přítomnosti rodiče či opatrovníka.

7.3.  Provozovatel má právo v případě nemoci lektora nebo překážky v pronajímaném prostoru lekci posunout na termín bezprostředně nejbližší po ukončení kurzu nebo v jiném nejbližším možném termínu, který umožní pronajímatel prostoru a dát o této změně klientům včas vědět. Pokud se účastníkovi nový termín nevyhovuje, dostane poukázku na náhradu v jiném ekvivalentním kurzu provozovatele v současně běžícím nebo následném kurzu s datem platnosti 4 měsíce.

 7.3.1.  V případě oboustranné překážky v proběhnutí lekce či kurzu, provozovatel má právo klientovi nabídnout adekvátní část lekcí formou on-line lekcí (v případě kurzu), poukázkou na další služby BabYogy (v případě workshopu) nebo individuální konzultací (adekvátní část). 

7.4. Účastníci kurzů a jednotlivých lekcí jsou povinni:

7.4.1. v průběhu vyučovacích hodin se řídit pokyny a doporučeními instruktora;

7.4.2. při pohybu ve studiu, kde výuka probíhá, respektovat a postupovat podle pokynů provozovatele;

7.4.3. respektovat vedení kurzu instruktorem a nezasahovat do vedení nebo průběhu lekce.

7.5. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout účastníkovi účast na vyučovací hodině bez jakéhokoli nároku na kompenzaci, pokud (i) stav účastníka podle názoru instruktora není vhodný pro účast na lekci (zdravotní stav, důvodné podezření z toho, že je účastník pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných nebo návykových látek a pod.), (ii) účastník v průběhu vyučovací hodiny nebo před jejím zahájením svým chováním ruší ostatní účastníky lekce nebo nerespektuje pokyny a doporučení instruktora nebo (iii) z jiných vážných důvodů.

7.6. Předčasné ukončení účasti účastníka na kurzu nebo lekci se řídí storno podmínkami upravenými těmito VOP.

 

8. Další práva a povinnosti smluvních stran

8.1. Závazným přihlášením na kurz a účastí na lekci účastník:

8.1.1. čestně prohlašuje, že si není vědom žádné překážky, která by bránila účasti na kurzu nebo ohrožovala jeho zdravotní stav;

8.1.2. potvrzuje, že měl možnost seznámit se s těmito VOP, hygienickými, organizačními a bezpečnostními pravidly vztahujícími se na vybraný kurz nebo lekci;

8.1.3. bere na vědomí, že v případě nedodržení VOP může být z kurzu nebo jednotlivé lekce vyloučen bez nároku na jakoukoliv kompenzaci;

8.1.4. souhlasí, že v případě písemného souhlasu účastníka provozovatel může vyhotovit fotografie a videozáznamy z lekcí pro vyučovací účely a že tyto mohou být použity i pro účely marketingu bez nároku na odměnu pro účastníka, 

8.1.5. vyslovuje souhlas s těmito VOP a zavazuje se je dodržovat.

8.2. Kupující nabývá vlastnictví k službě zaplacením celé kupní ceny zboží nebo služby.

8.3. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

8.5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží a služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.6. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

8.7. Ustanoveními těchto VOP nejsou dotknuty práva účastníků kurzů a jednotlivých lekcí podle příslušných právních předpisů na ochranu spotřebitele.

 

9. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále také jako “nařízení”).

9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení svoje a dítěte, datum narození dítěte, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu 5 let od data podpisu formuláře o zpracování osobních údajů. Osobní údaje budou zpracovávány v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 8.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

9.10. Kupující má rovněž právo podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, adresa: Pplk. Sochora 727/27, 170 00 Praha 7 - Holešovice, email: posta@uoou.cz, pokud se domnívá, že zpracováním jeho osobních údajů je porušeno nařízení. 

10. Zasílání obchodních sdělení

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

11.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení.

11.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

11.4. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: Lenka Gajdoštíková, Na Mlejnku 32/968, 147 00  Praha 4, adresa elektronické pošty lenka@babyoga.cz.

11.5. Všechny informace jsou dostupné na internetových stránkách www.babyoga.cz

Všeobecné obchodní podmínky kurzů, lekcí a workshopů BabYogy

Zveřejněné 15.07.2022 a platné od 18.07.2022.